বলীউডে আজিকালি থ্ৰিলাৰ চলচ্চিত্ৰৰ সন্ধানত মালায়ালীসকলৰ সৈতে স্পেনিছ চলচ্চিত্ৰৰ অভিযোজন কৰিছে। শেহতীয়াকৈ, তাপসী পান্নুৰ ছবি দোবাৰাৰ ট্ৰেইলাৰ ওলাইছে। স্পেনিছ চলচ্চিত্ৰ মিৰাজৰ অধিকাৰ লৈ নিৰ্মাণ কৰা হৈছে। তাৰ আগতে তাপসী সলনি হৈছিল। তেওঁ একতা কাপুৰৰ সৈতে পুনৰ চিনেমা নিৰ্মাণ কৰিছে। আমোদজনক ভাৱে, একতা কাপুৰে এই ছবিখনৰ পৰা এখন নতুন বেনাৰ কাল্ট চিনেমা আনিছে।
একতাই কৈছিল, “যি ধৰণৰ চলচ্চিত্ৰ, মই এই বেনাৰৰ তলত অধিক চলচ্চিত্ৰ অনা অব্যাহত ৰাখিম। লাভ চেক্স এণ্ড চিটিংৰ পৰৱৰ্তী অংশটোও এই বেনাৰৰ পৰা ওলাই আহিব। আমি নতুন মুখ আনিম। অৱশ্যে, দিবাকাৰ বেনাৰ্জীয়ে নিৰ্দেশনা টো কৰিব। আমি অতি যত্নেৰে সমল আৰু প্ৰতিভা ৰচনা কৰি আছো। প্ৰথম ব্ৰেণ্ডত দুখন বা তিনিখন চলচ্চিত্ৰ থাকিব। যিসকলৰ ওচৰত সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ চিত্ৰনাট্য আছে, তেওঁলোকে কাল্ট চিনেমাৰ বিষয়ে জানিব যে যেতিয়া আমি তালৈ যাম, আমাৰ চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাণ কৰা হ’ব।
ৱাল্ট ডিজনীৰ পিক্সাৰে বা মাৰ্ভেলৰ ষ্টুডিঅ’বোৰে যি কৰিছিল, আমি ইয়াত কাল্ট মুভিজৰ পৰা কৰিম। আমি পৰিচালকসকলে দেখা আৰু ক’ব যে তেওঁলোকে তেওঁলোকক পৰিচালনা কৰিব লাগিব বুলি সমল আগবঢ়াব। একতাই সীমিত বাজেটৰ চলচ্চিত্ৰত কৈছিল, মানুহে ভাবে যে একতাই ৯০ ৰ পৰা ১২০ কোটি বাজেটৰ চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাণ কৰিব পাৰে। অৱশ্যে, ইমান ডাঙৰ বিপদাশংকা কেৱল ষ্টুডিঅ’বোৰে হে ল’ব পাৰে। মোৰ বাজেটৰ সীমা ৫০ ৰ পৰা ৬০ কোটিলৈ হ’ব। ১০০ বা ১২০ নিযুত বহুত।