Breaking

৭০ সংখ্যক ৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ বঁটাত উজলিত কেইবাখনো অসমীয়া ছবি

0 51

১৬ আগষ্টত ঘোষণা কৰা হয় ৭০ সংখ্যক ৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ বঁটা। ২০২২ চনৰ ৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ বঁটাত এইবেলি কেইবাখনো অসমীয়া ছবি উজলি উঠে। পূৰ্বৰ দৰেই ৭০ সংখ্যক ৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ বঁটা লাভ কৰি অসমীয়া ছবিয়ে নিজৰ সুনাম অক্ষুণ্ণ ৰাখিবলৈ সক্ষম হয় ৷ বঁটাৰ এটা বিশেষ শাখাত দুখনকৈ অসমীয়া ছবিয়ে বিশেষ সন্মান লাভ কৰে ৷ আইমী বৰুৱা প্ৰডাকশ্যন ছ’চাইটিৰ বেনাৰত বিৰুবালা উইটছ টু পদ্মশ্ৰী (Birubala Witch to Padmashri )এ বিশেষ বঁটা লাভ কৰে ৷ ছবিখনৰ পৰিচালনা কৰিছিল আইমী বৰুৱাই ৷ আনখন ছবি হ’ল হাড়গিলা দ্য গ্ৰেট এডজুটেণ্ট ষ্ট্ৰ’ক (Hargila The Greater Adjutant Stork) ৷ পাৰ্থসাৰথি মহন্তৰ পৰিচলানাৰে পি আই এণ্টাৰটেইনমেণ্টৰ বেনাৰত নিৰ্মিত এই ছবিখনে বঁটা লাভ কৰে ৷ একেদৰে অসমীয়া ছবি ‘শূন্যতা’ ই লাভ কৰে শ্ৰেষ্ঠ চুটি ছবিৰ বঁটা ৷ এই ছবিখন পৰিচালনা কৰিছে নৱপণ ডেকাই।


৭০ সংখ্যক ৰাষ্ট্ৰীয় চলচ্চিত্ৰ বঁটাৰ এইবাৰৰ জুৰীসকলৰ ভিতৰত আছে ৰাহুল ৰাৱাইল (ফিচাৰ ফিল্ম জুৰীৰ অধ্যক্ষ), নীলা মাধব পাণ্ডা (নন-ফিচাৰ ফিল্ম জুৰীৰ অধ্যক্ষ) আৰু গংগাধৰ মুদলাইয়াৰ (চিনেমা জুৰীৰ শ্ৰেষ্ঠ লেখাৰ অধ্যক্ষ)।

বঁটা বিজয়ীৰ তালিকা :

নন-ফিচাৰ ফিল্ম শাখা

শ্ৰেষ্ঠ নন-ফিচাৰ ছবি : আয়েনা (হিন্দী/উৰ্দু)

শ্ৰেষ্ঠ আত্মপ্ৰকাশৰ ছবি : মধ্যান্তৰ (কানাড়া)

শ্ৰেষ্ঠ জীৱনীমূলক / ঐতিহাসিক পুনৰ্গঠন / সংকলন চলচ্চিত্ৰ : আনাখি এক মহেঞ্জো দাৰো (মাৰাঠী)

শ্ৰেষ্ঠ কলা / সংস্কৃতি চলচ্চিত্ৰ : ৰংগ বিভোগা (কানাড়া) আৰু বৰ্ষা (মাৰাঠী)

শ্ৰেষ্ঠ তথ্যচিত্ৰ : মাৰ্মাৰ্ছ অব দ্য জাংগল (মাৰাঠী)

সামাজিক আৰু পৰিৱেশগত মূল্যবোধৰ প্ৰচাৰ কৰা শ্ৰেষ্ঠ নন-ফিচাৰ ফিল্ম :অন দ্য ব্ৰিংক ছিজন-২ ঘঁৰিয়াল

শ্ৰেষ্ঠ এনিমেশ্যন ছবি : এ কক’নাট ট্ৰী

শ্ৰেষ্ঠ চুটি ছবি (৩০ মিনিট জোৰা) : শূন্যতা (অসমীয়া)

শ্ৰেষ্ঠ পৰিচালক: ফ্ৰম দ্য শ্বেডছৰ পৰিচালক মিৰিয়াম চাণ্ডী মেনাচেৰী (বাংলা/হিন্দী/ইংৰাজী)

শ্ৰেষ্ঠ চিনেমেট’গ্ৰাফী: সিদ্ধাৰ্থ দিৱান মনো নো এৱেৰ (হিন্দী আৰু ইংৰাজী)

শ্ৰেষ্ঠ শব্দ ডিজাইন: মানস চৌধুৰী , য়ান (হিন্দী/মালৱী) ৰ বাবে

শ্ৰেষ্ঠ সম্পাদনা:মধ্যান্তৰ (কানাড়া)ৰ বাবে সুৰেশ

শ্ৰেষ্ঠ সংগীত পৰিচালনা: ফুৰছত ছবি(হিন্দী)ৰ বাবে বিশাল ভৰদ্বাজলৈ

শ্ৰেষ্ঠ কথন/ ভইচ অভাৰ: সুমন্ত শিণ্ডে মাৰ্মাৰ্ছ অব দ্য জাংগল (মাৰাঠী)

শ্ৰেষ্ঠ চিত্ৰনাট্য: মনো নো এৱেৰ (হিন্দী আৰু ইংৰাজী)ৰ বাবে কৌশিক সৰকাৰ

বিশেষ উল্লেখ: বিৰুবালা উইটছ টু পদ্মশ্ৰী (অসমীয়া) আৰু হাড়গিলা দ্য গ্ৰেট এডজুটেণ্ট ষ্ট্ৰ’ক (অসমীয়া)

ফিচাৰ ফিল্ম শাখা

শ্ৰেষ্ঠ বৈশিষ্ট্যপূৰ্ণ ছবি: আট্টাম (মালয়ালম)

এজন পৰিচালকৰ শ্ৰেষ্ঠ আত্মপ্ৰকাশ ছবি: ফৌজাৰ বাবে প্ৰমোদ কুমাৰলৈ

ৰাষ্ট্ৰীয়, সামাজিক আৰু পৰিৱেশগত মূল্যবোধৰ প্ৰচাৰ কৰা শ্ৰেষ্ঠ বৈশিষ্ট্যপূৰ্ণ ছবি: কুটচ্ছ এক্সপ্ৰেছ (গুজৰাটী)

এভিজিচিৰ শ্ৰেষ্ঠ ছবি (এনিমেশ্যন, ভিজুৱেল ইফেক্টছ গেমিং আৰু কমিক): ব্ৰহ্মাস্ত্ৰ- প্ৰথম খণ্ড: শিৱা (হিন্দী)

শ্ৰেষ্ঠ পৰিচালক: আঞ্চল (হিন্দী)ৰ বাবে সূৰজ আৰ বৰজাত্য

মুখ্য চৰিত্ৰত শ্ৰেষ্ঠ অভিনেতা: কান্তাৰা (কানাড়া)ৰ বাবে ঋষভ শ্বেট্টী

মুখ্য চৰিত্ৰত শ্ৰেষ্ঠ অভিনেত্ৰী: থিৰুচিট্ৰাম্বালাম (তামিল)ৰ বাবে নিথ্যা মেনেন আৰু কুটচ্ছ এক্সপ্ৰেছ (গুজৰাটী)ৰ বাবে মানসী পাৰেখ

সহযোগী চৰিত্ৰত শ্ৰেষ্ঠ অভিনেতা: ফৌজা (হাৰিয়ানৱী)ৰ বাবে পৱন ৰাজ মালহোত্ৰা

সহযোগী চৰিত্ৰত শ্ৰেষ্ঠ অভিনেত্ৰী: আঞ্চল (হিন্দী)ৰ বাবে নীনা গুপ্তা

শ্ৰেষ্ঠ শিশু শিল্পী: শ্ৰীপাথ (মালয়ালম)ৰ বাবে আলিক্কাপুৰম

শ্ৰেষ্ঠ পুৰুষ প্লেবেক গায়ক: অৰিজিত সিং

শ্ৰেষ্ঠ মহিলা প্লেবেক গায়িকা: মালয়ালমৰ বাবে বম্বে জয়শ্ৰী

শ্ৰেষ্ঠ অসমীয়া চলচ্চিত্ৰ: এমুঠি পুঠি

শ্ৰেষ্ঠ বাংলা ছবি: কাবেৰী অন্তৰ্ধান

শ্ৰেষ্ঠ হিন্দী চলচ্চিত্ৰ: গুলমোহৰ

শ্ৰেষ্ঠ তিৱা ছবি: ছিকাইছাল (SIKAISAL)

Leave A Reply

Your email address will not be published.