দেশখনে সোনকালেই প্ৰথম বৈদ্যুতিক ঘাইপথ লাভ কৰিব পাৰে। চৰকাৰে দিল্লী আৰু জয়পুৰৰ মাজত বৈদ্যুতিক ঘাইপথ নিৰ্মাণৰ প্ৰস্তুতি চলাই আছে। এইটো কেন্দ্ৰীয় পথ মন্ত্ৰী নীতিন গাডকাৰীয়ে শেহতীয়াকৈ ৰাজস্থানৰ দৌচাত ঘোষণা কৰিছিল। সকলো বৈদ্যুতিক বাহন এই ঘাইপথত চলাচল কৰিব। ই ধন ৰাহি কৰিব আৰু প্ৰদূষণ হ্ৰাস কৰিব। কেন্দ্ৰীয় মন্ত্ৰীৰ ঘোষণাক দেশত বৈদ্যুতিক বাহনৰ প্ৰচাৰৰ এক গুৰুত্বপূৰ্ণ পদক্ষেপ হিচাপে গণ্য কৰা হয়।
সৰল ভাষাত, এক ঘাইপথ য’ত বৈদ্যুতিক বাহন চলাচল কৰে। তাঁৰে ৰেলখনৰ ইঞ্জিনটো এটা বাহুৰ জৰিয়তে সংযোগ কৰে, যাৰ ফলত সমগ্ৰ ৰেলখনক বিদ্যুৎ প্ৰদান কৰা হয়। একেদৰে, ঘাইপথত বৈদ্যুতিক তাঁৰও স্থাপন কৰা হ’ব। ৰাজপথত চলাচল কৰা বাহনসমূহে এই তাঁৰৰ পৰা বিদ্যুৎ লাভ কৰিব। ইয়াক ই-হাইৱে, অৰ্থাৎ বৈদ্যুতিক ঘাইপথ বুলি কোৱা হয়। ঘাইপথটোত বৈদ্যুতিক বাহন চাৰ্জ কৰিবলৈ কম দূৰত্বত চাৰ্জিং পইণ্ট থাকিব।