হেকাৰৰ হাতত গড়ে ৭,৮৯৪টকা

ভাৰতত অনলাইন গেমিং মূলসুঁতিত পৰিণত হোৱাৰ লগে লগে, বেয়া খবৰ আহিছে কিয়নো প্ৰতি পাঁচজনৰ ভিতৰত চাৰিজন ভাৰতীয় গেমাৰে খেলি থাকোতে হেকিং কৰি আৰ্থিকভাৱে প্ৰভাৱিত হৈছে, চাইবাৰ অপৰাধীৰ হাতত গড়ে ৭,৮৯৪ টকা হেৰুৱাইছে, সোমবাৰে এক নতুন প্ৰতিবেদনে দেখুৱাইছে।জৰীপ কৰা সকলৰ ভিতৰত তিনি চতুৰ্থাংশ ভাৰতীয় গেমাৰে (৭৫ শতাংশ) তেওঁলোকৰ গেমিং একাউণ্টত চাইবাৰ আক্ৰমণৰ অভিজ্ঞতা লাভ কৰে, সচৰাচৰ গেমিং ডিভাইচত ক্ষতিকাৰক ছফ্টৱেৰ চিনাক্ত কৰে (৩৫ শতাংশ) আৰু অনলাইন গেমিং একাউণ্টএটাত অননুমোদিত প্ৰৱেশাধিকাৰ চিনাক্ত কৰে (২৯ শতাংশ)।চাইবাৰ আক্ৰমণৰ সন্মুখীন হোৱা সকলৰ ভিতৰত, পাঁচজনৰ ভিতৰত চাৰিজনতকৈ অধিক (৮১ শতাংশ)ই জনাইছে যে ইয়াৰ ফলত তেওঁলোক আৰ্থিকভাৱে প্ৰভাৱিত হৈছে আৰু গড়ে ৭৮৯৪ টকা হেৰুৱাইছে, চাইবাৰ সুৰক্ষা কোম্পানী নৰ্টনলাইফলকৰ প্ৰতিবেদন অনুসৰি।ভাৰত আৰু চাৰ্ক দেশ, ভাৰত আৰু চাৰ্ক দেশসমূহৰ বিক্ৰী/ক্ষেত্ৰ বিপণন সঞ্চালক ৰীতেশ চোপ্ৰাই কয়, “অনলাইন গেমিংৰ সৈতে লুকুৱা মাচুল আৰু ইন-গেম মুদ্ৰা, চৰিত্ৰ, বা অন্যান্য সামগ্ৰী হেৰুওৱা বা চুৰি হোৱাকে ধৰি উদ্বেগ আহে, কিয়নো আমাৰ জৰীপটোৱে আধাতকৈ অধিক উত্তৰদাতাৰ ক্ষেত্ৰত (মাচুল ৬০ শতাংশ আৰু ইন-গেম আইটেম ৫৮ শতাংশ) দেখুৱাইছে।”তেওঁ লগতে কয়, “এই প্ৰত্যাহ্বানপূৰ্ণ সময়ত, এই জটিল ডিজিটেল পৃথিৱীত আপোনাৰ সুৰক্ষা আৰু গোপনীয়তাৰ সৈতে আপোচ কৰিব পৰা ভাবুকিবোৰৰ বিষয়ে অৱগত আৰু অৱগত থকাটো অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ।”খেলুৱৈসকলে বিভিন্ন পদক্ষেপ ল’বলৈও ইচ্ছুক যি কেৱল নিজকে প্ৰতিযোগিতামূলক প্ৰান্ত দিবলৈ নিজৰ বা আনৰ নিৰাপত্তাৰ সৈতে আপোচ কৰিব পাৰে।প্ৰতি পাঁচজনভাৰতীয় খেলুৱৈৰ দুজনে (42 শতাংশ) কৈছিল যে তেওঁলোকে এজন বন্ধু, পৰিয়ালৰ সদস্য বা ৰোমাণ্টিক সঙ্গীৰ একাউণ্ট হেক কৰাৰ সম্ভাৱনা কমেও কিছু পৰিমাণে আছে যদি তেওঁলোকে জানে যে ই তেওঁলোকক প্ৰতিযোগিতামূলক সুবিধা প্ৰদান কৰিব, গৱেষণাটোৱে আৱিষ্কাৰ কৰিছে। পাঁচ বা ততোধিক ৰ ভিতৰত প্ৰায় দুজনে আন এজন ব্যৱহাৰকাৰীৰ গেমিং একাউণ্ট (৪৮ শতাংশ) দখল কৰিবলৈ পৰিশোধ কৰাৰ কথা বিবেচনা কৰিব, তেওঁলোকৰ গেমিং একাউণ্ট বা গেমিং ডিভাইচত প্ৰতাৰক স্থাপন কৰিব (৪৬শতাংশ)। বা এজন যাদৃচ্ছিক প্লেয়াৰৰ গেমিং একাউণ্ট হেক কৰা (৩৯শতাংশ)।ভাৰতত প্ৰতি ১০ জন খেলুৱৈৰ ভিতৰত ছয়জনতকৈ অধিক (৬২ শতাংশ)ই কৈছিল যে তেওঁলোকে কোভিড-১৯ মহামাৰীৰ সময়ত গেমিং গ্ৰহণ কৰিছিল আৰু বহুতে (৬০শতাংশ) কৈছিল যে মহামাৰীৰ আৰম্ভণিৰ পৰা তেওঁলোকে গেমিংত অতিবাহিত কৰা সময়ৰ পৰিমাণ বৃদ্ধি পাইছে।পাঁচজনৰ ভিতৰত দুজনতকৈ অধিক গেমাৰক (৪১শতাংশ) তেওঁলোকৰ ব্যক্তিগত সুৰক্ষাৰ সৈতে আপোচ কৰিবলৈ প্ৰৱঞ্চনা কৰা হৈছে, হয় গেমিং ডিভাইচএটাত মালৱেৰ ডাউনলোড কৰি, বা অনলাইনত একাউণ্ট তথ্য ভাগ বতৰা কৰাৰ প্ৰৱঞ্চনা কৰা হৈছে।লক্ষণীয়ভাৱে, প্ৰতি পাঁচজনগেমাৰৰ ভিতৰত এজনক ডক্স কৰা হৈছে আৰু তেওঁলোকৰ সন্মতি অবিহনে ব্যক্তিগত তথ্য চুৰি কৰা হৈছে আৰু ৰাজহুৱাভাৱে অনলাইনত পোষ্ট/শ্বেয়াৰ কৰা হৈছে), প্ৰতিবেদনত উল্লেখ কৰা হৈছে।

Related Articles