✍ বৰষা চৌধুৰী
আইন ব্যৱস্থাৰ লেহেমীয়া প্ৰক্ৰিয়াৰ বাবে দিনক দিনে বৃদ্ধি পাব ধৰিছে গণ প্ৰহাৰৰ ঘটনা। বৰ্তমান সেই ঘটনাই অসমত ভয়াৱহ ৰূপ ধাৰণ কৰিছে। খিলঞ্জীয়াই কিমান বাৰ চিঞঁৰি চিঞঁৰি প্ৰতিবাদ কৰিলে, কিন্তু নাই…। প্ৰতিবাদ কৰিবলৈও যেন ভাষা হেৰাই গৈছে । যাক খিলঞ্জীয়াই বিশ্বাস কৰি গাদীত বহুৱাইছিল তেওঁৰ শাসন কালতেই আজি এই অৱস্থা। ঘটনা বহুত হ’ল, কিন্তু ন্যায় পোৱা ঘটনা আঙুলিৰ মূৰটো হিচাপ কৰাৰ প্ৰয়োজন নাই। কিয় বাৰে বাৰে সাৰি যায় হত্যাকাৰী? নুনমাটিত ঋতুপৰ্ণ পেগু নামৰ এজন লোকক কেইজন মান যুৱকে মৰিয়াই মৰিয়াই হত্যা কৰে। তেওঁলোকৰ মাজত এখন টোলত বহাক লৈ তৰ্কা-তৰ্কিত লিপ্ত হয়। ঘটনাটোৰ পৰ্যায় এনেকুৱা পায়গৈ যে, হুছেইন আলী সহ পাঁচজন লোকে অতি নৃ:শংসভাৱে হানিখুঁচি হত্যা কৰে ঋতুপৰ্ণ পেগুক। তাৰ পিছত মৃত লোকজনৰ পত্নীয়ে কোলাত সাত মহীয়া কেঁচুৱা এটা লৈ অসহায় ভাৱে ইফালে সিফালে দৌৰিছে কি হ’ল বুলি। উপস্থিত বেছি সংখ্যকেই হাতত মোবাইল, কেমেৰা লৈ ঘটনাৰ দৃশ্য গ্ৰহণত ব্যস্ত । বৰ্তমান সমাজত মানুহ যথেষ্ট শিক্ষিত, অথচ মানুহৰ মাজৰ পৰা প্ৰমূল্যবোধ ক্ৰমাৎ হেৰাই যাবলৈ ধৰিছে। নহ’লেনো গণ প্ৰহাৰৰ দৰে অমানৱীয় ঘটনা এখন সভ্য সমাজত সংঘটিত হয়। কিছুদিন পূৰ্বে হাজোত সনাতন ডেকা নামৰ পাচলি ব্যৱসায়ী এজনক কেইজন যুৱকে হত্যা কৰে । তেওঁৰ অপৰাধ আছিল যে পাচলি কঢ়িয়াই নিয়া চাইকেলখন খবিৰ আলী নামৰ যুৱকজনৰ স্কুটিত লাগিছিল । খবৰ অনুসৰি খবিৰ আলী আৰু তেওঁৰ লগৰ কেইজন মানে সনাতন ডেকাক নিৰ্মমভাৱে প্ৰহাৰ কৰে। ঘটনাটোত সনাতন ডেকাৰ শোকাবহ ভাৱে মৃত্যু ঘটে । এটা সামান্য কথাত কেনেকৈ বৰ্বৰভাৱে আক্ৰমণ কৰিব পাৰে? কিমান নিৰ্দয়ী হ’ব পাৰে মানুহ? ন্যায় পাবনে ঝংকাৰ শইকীয়া, অভি-নীল, পৰাগজ্যোতি, দেৱাশীষ গগৈ, সনাতন ডেকা, ঋতুপৰ্ণ পেগুৱে। কিমান দিনলৈ এনে জঘন্য হত্যা কাণ্ড? কিমান জন পিতৃ-মাতৃ, পত্নীৰ বুকু শুদা হল নৰ পিশাচৰ হাতত ? ন্যায় দিয়ক এনেদৰে যাতে এইটোৱেই শেষ হয়। নহ’লে ইয়াৰ পিছত আপুনি মইও এই চিকাৰৰ বলি হ’ব লাগিব।