অক্ষয় কুমাৰৰ বিপৰীতে এই ছবিখনত কিয় কান্দিছিল প্ৰিয়ংকা চোপ্ৰাই, প্ৰিয়ংকাৰ চৰিত্ৰটোৱে সকলোৰে হৃদয় জয় কৰিছিল

অক্ষয় কুমাৰৰ বিপৰীতে এই ছবিখনত কিয় কান্দিছিল প্ৰিয়ংকা চোপ্ৰাই, পিছত এই চৰিত্ৰটোৰে সকলোৰে হৃদয় জয় কৰিছিল
বলীউড অভিনেত্ৰীসকল ভ্যাম্পৰ ৰূপত: প্ৰিয়ংকা চোপ্ৰাৰ দীঘলীয়া বলীউড কেৰিয়াৰৰ বাবে স্মৰণীয় হৈ থকা চৰিত্ৰসমূহৰ ভিতৰত আছে আইত্ৰাজ ছবিখনৰ ছোনিয়া কাপুৰ ৰায়। প্ৰথমবাৰৰ বাবে এই ভূমিকা শুনি প্ৰিয়ংকাই দুখী হৈ পৰিল। খং উঠিল তাৰ। তাৰ পিছত জানি লওক তেওঁ এই ভূমিকা কেনেকৈ গ্ৰহণ কৰিলে অক্ষয় কুমাৰ প্ৰিয়ংকা চোপ্ৰা ফিল্মছঃ আজিকালি প্ৰযোজক-পৰিচালক সুনীল দৰ্শনে সংবাদ মাধ্যমত কথা পাতি অক্ষয় কুমাৰ আৰু প্ৰিয়ংকা চোপ্ৰাৰ গোপন কথাবোৰ অহৰহ প্ৰকাশ কৰি আছে। শেহতীয়াকৈ বৰষাট ছবিখনত দুয়োৰে ওপৰত চিত্ৰগ্ৰহণ কৰা এটা অমুক্তিপ্ৰাপ্ত গীত লৈ অহাৰ পিছতে তেওঁলোকে এটা নতুন গোপন গোপন কথা মুকলি কৰিছে। ১৯৯০ চনৰ পৰা ২০০০ চনলৈ প্ৰাৰম্ভিক সময়ছোৱাত সুনীল দৰ্শন অতি সক্ৰিয় আছিল আৰু ডাঙৰ ডাঙৰ তাৰকাৰ সৈতে কাম কৰি আছিল। তেওঁ চলচ্চিত্ৰ জগতত লাৰা দত্ত আৰু প্ৰিয়ংকা চোপ্ৰাক বিৰতি দিছিল। অক্ষয় কুমাৰ ডাঙৰ তাৰকা নহোৱা দিনবোৰত সুনিলে দৰ্শনৰ ছবিত অবিৰতভাৱে কাম কৰি আছিল। সেই সময়তে অক্ষয় কুমাৰ আৰু প্ৰিয়ংকা চোপ্ৰাৰ ঘনিষ্ঠতা ইমানেই বাঢ়ি গৈছিল যে তেওঁলোকৰ ৰোমাঞ্চ মিডিয়াত আছিল আৰু অক্ষয়ে তেওঁৰ পত্নী টুইংকল খান্নাই কৰা বাবেই শ্বুটিং আৰম্ভ কৰি সুনীল দৰ্শনৰ বৰছাত এৰি থৈ গৈছিল।স্পষ্টকৈ কোৱা হৈছিল যে তেওঁ প্ৰিয়ংকা চোপ্ৰাৰ সৈতে কাম নকৰিব।

প্ৰথমে শুই তাৰ পিছত কথা পাতিব
এই বিষয়টো অক্ষয়-প্ৰিয়ংকাৰ ঘনিষ্ঠতাৰ সৈতে জড়িত। এটা ইউটিউব চেনেলক দিয়া এক সাক্ষাৎকাৰত সুনীল দৰ্শনে কয় যে যেতিয়া প্ৰযোজক সুভাষ ঘাই অক্ষয় কুমাৰৰ বিপৰীতে আইট্ৰাজ নামৰ ছবিখনত প্ৰিয়ংকা চোপ্ৰাক এগৰাকী ভ্যাম্পৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছিল, যিগৰাকী মহিলাই পুৰুষৰ সৌন্দৰ্য্যৰে সুবিধা লয়, তেতিয়া তেওঁ গভীৰভাৱে স্তম্ভিত হৈ পৰিছিল গ’ল. সুনীলে কয় যে এই ভূমিকা শুনি প্ৰিয়ংকা চোপ্ৰা অতিশয় খং আৰু দুখী হৈ পৰে। ঘৰলৈ গৈ তাই কান্দি উঠিল। প্ৰিয়ংকাই তেওঁক অক্ষয়ৰ বিপৰীতে ভ্যাম্পৰ চৰিত্ৰটো দিয়া হৈছে বুলি কৈছিল বুলিও তেওঁ কয়। তাৰ পিছত সুনীল দৰ্শনে তেওঁক বুজাই দিলে যে এইটো এটা অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা আৰু ইয়াক কৰা উচিত। তেওঁ প্ৰিয়ংকাক ক’লে যে এই সময়ত তাই আৱেগিক হৈ আছে আৰু সঠিকভাৱে চিন্তা কৰিব পৰা নাই। সেয়ে শুই যাব আৰু সাৰ পোৱাৰ পিছত অফিচলৈ আহি লগ হব।

সকলোৱে ছোনিয়াক প্ৰশংসা কৰিলে
সুনীল দৰ্শনে ক’লে যে তেওঁৱেই প্ৰিয়ংকাৰ মনত সুমুৱাই দিছিল যে আপত্তিত ভ্যাম্পৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিব লাগে। তাৰ পিছত তাই মান্তি হ’ল। উল্লেখযোগ্য যে আইতৰাজত প্ৰিয়ংকাৰ এই ভূমিকাক তেওঁৰ কেৰিয়াৰৰ আটাইতকৈ উজ্জ্বল ভূমিকাসমূহৰ ভিতৰত গণ্য কৰা হয়। আপত্তিটোত তেওঁ এজন উদ্যোগপতি (অমৃষ পুৰী)ৰ পত্নীৰ ভূমিকাত আছিল, যাৰ কোম্পানীত অক্ষয়ে কাম কৰে। প্ৰিয়ংকাৰ প্ৰাক্তন প্ৰেমিকৰ চৰিত্ৰত আছিল তেওঁ। কিন্তু যেতিয়া সি সেই কোম্পানীত কাম কৰে তেতিয়া প্ৰিয়ংকাই নিজৰ পদটোৰ সুযোগ লৈ তাৰ ওচৰ চাপিবলৈ চেষ্টা কৰে। তাৰ পিছত তাই তাক যৌন নিৰ্যাতনৰ অভিযোগ উত্থাপন কৰে। তাৰ পিছত বিষয়টো আদালতলৈ যায়। ২০০৪ চনত দীপাৱলীত বীৰ জাৰা, মোগল-ই-আজম (ৰঙীন) আৰু নাচৰ সৈতে ছবিখন মুক্তি পায়। তাৰ পিছত সৰ্বোচ্চ প্ৰশংসা লাভ কৰিছিল আইত্ৰাজে। ছবিখনত কৰীনা কাপুৰ আৰু আনু কাপুৰেও অভিনয় কৰাৰ বিপৰীতে আব্বাছ-মুস্তানে পৰিচালনা কৰিছিল ছবিখন।

Related Articles