এটা সময়ত শুনা গৈছিল যে ছলমান খান ঐশ্বৰ্য ৰায়ৰ লগত উন্মাদ প্ৰেমত পৰিছে। এই প্ৰেমৰ আভাস ‘হাম দিল দে চুকে চানম’ ছবিতো দেখা গৈছিল। এই ছবিখনত তেওঁলোকৰ অপৰিসীম মৰম অনুভৱ কৰা দুয়োৰে অনুৰাগীয়ে এই কথা জানি আচৰিত হ’ব যে ছলমান খানে ছবিখনৰ পৰা ঐশ্বৰ্য ৰায়ক আঁতৰাই নিজৰ দ্বিতীয় প্ৰাক্তনৰ সৈতে কাম কৰিব বিচাৰিছিল।
কিন্তু সঞ্জয় লীলা ভাঞ্চালী আন এগৰাকী অভিনেত্ৰীৰ নামত সাজু নাছিল। ইয়াৰ ফলত ছবিখন বেকবাৰ্নাৰত আগবাঢ়িল আৰু যেতিয়া ইয়াক নিৰ্মাণ কৰা হৈছিল, তেতিয়া ইয়াক সম্পূৰ্ণ নতুন মুখেৰে দেখা গৈছিল।
এই সময়ত ঐশ্বৰ্য ৰায় আৰু চলমান খানৰ সম্পৰ্ক তিক্ত হৈ পৰিছিল আৰু খবৰ পোৱা গৈছিল যে দুয়োজনৰ মাজৰ সম্পৰ্ক বেয়া, ভাঙি গৈছিল।
সেই সময়ত, সঞ্জয় লীলা ভাঞ্চালীয়ে দুয়োৰে সৈতে এখন বাজিৰাও মস্তানি চলচ্চিত্ৰ নিৰ্মাণ কৰিব বিচাৰিছিল। কাৰণটো হ’ল যে ঐশ্বৰ্য ৰায় আৰু চলমান খানৰ যুটিটো ‘হাম দিল দে চুকে চানম’ বোলছবিখনত বহুত ভাল পাইছিল।
কিন্তু দুয়োজনৰ মাজৰ সম্পৰ্কৰ তিক্ততাই ছবিখনত প্ৰভাৱ পেলাইছিল। চলমান খান ঐশ্বৰ্য ৰায়ৰ সৈতে কাম কৰিবলৈ সাজু নাছিল। তাৰ পৰিৱৰ্তে, তেওঁ কেটৰিনা কাইফৰ নাম পৰামৰ্শ দিছিল।
সঞ্জয় লীলা ভাঞ্চলীয়ে নিজৰ দৃষ্টিভংগীৰে সমগ্ৰ ছবিখন প্ৰস্তুত কৰিছিল। কেনে হ’ব তেওঁৰ ছবি বাজিৰাও আৰু কেনে হ’ব মস্তানী? তাৰ ব্লুপ্ৰিণ্টটো তাৰ মনত স্থিৰ হৈ পৰিছিল। ছলমান খানে যেতিয়া তেওঁক কেটৰিনা কাইফৰ নামটো পৰামৰ্শ দিছিল, তেতিয়া তেওঁ ইয়াৰ বাবে সাজু নাছিল।
লগতে কোৱা হয় যে সঞ্জয় লীলা ভাঞ্চালী মস্তানীত কেটৰিনা কাইফৰ চৰিত্ৰটোৰ বাবে সম্পূৰ্ণ কঠিন নাছিল, তাৰ পিছত তেওঁ ছবিখন নিজেই পিছুৱাই দিছিল। বহু বছৰৰ মূৰত দীপিকা পাডুকন আৰু ৰণবীৰ সিঙৰ শিল্পকলাৰ সৈতে একেখন ছবিয়ে পুনৰ চলচ্চিত্ৰ পৰ্দালৈ ঘূৰি আহিছিল।