ভঙা চকাত চলি আছিল ৰে’ল, যাত্ৰীসকলে দুৰ্ঘটনাৰ পৰা হাত সাৰিবলৈ শিকলি টানি ৰখাই দিয়ে! তাৰ পাছত…

দীৰ্ঘ দূৰত্বৰ ৰেলখন ভঙা চকা লৈ তীব্ৰ বেগত চলি আছিল। প্ৰচণ্ড শব্দ শুনি যাত্ৰীসকলে শিকলি টানি ৰেলখন ৰখাই দিয়ে। ইয়াৰ বাবেই মুম্বাই অভিমুখী পৱন এক্সপ্ৰেছ এটা বৃহৎ দুৰ্ঘটনাৰ পৰা ৰক্ষা পৰিল। দেওবাৰে নিশা বিহাৰৰ মুজাফ্ফৰপুৰ-হাজীপুৰ শাখাত সংঘটিত হয় এই ঘটনা।

ঠিক এমাহ পূৰ্বে ২ জুনত ওড়িশাৰ বালেশ্বৰৰ বাহাংগা বজাৰ ষ্টেচনৰ সমীপত চেন্নাই অভিমুখী কৰমণ্ডল এক্সপ্ৰেছত দুৰ্ঘটনাত পতিত হৈছিল। বেংগালুৰু-হাওৰা ছুপাৰফাষ্ট এক্সপ্ৰেছও ৰেলপথৰ পৰা ওলাই পৰিচিল। সেই ভয়ংকৰ দুৰ্ঘটনাৰ এমাহৰ পিছত ৰে’লখনত আৰু এটা সমস্যা আহিল। ফলত ৰে’লপথত যাত্ৰীসকলৰ সুৰক্ষা সম্পৰ্কে পুনৰ প্ৰশ্ন উত্থাপন হ’ল।

মুজাফ্ফৰপুৰ ষ্টেচনৰ পৰা পৱন এক্সপ্ৰেছৰ পৰা ওলাই অহাৰ পাছত ৰেলখনৰ এছ-১১ কম্পাৰ্টমেণ্টত তীব্ৰ শব্দ শুনিবলৈ পায় যাত্ৰীসকলে। কিন্তু ৰে’ল কৰ্মীসকলে শব্দৰ কাৰণৰ তদন্তৰ বাবে কোনো উদ্যোগ লোৱা নাছিল বুলি অভিযোগ উত্থাপন কৰিছে একাংশ যাত্ৰীয়ে।

ৰেলখন দ্ৰুতগতিত প্ৰায় ১০ কিলোমিটাৰ গতিৰে চলি থাকে। পিছত ৰেলখন ভগবনপুৰ ষ্টেচন পাওঁতে যাত্ৰীসকলে শিকলি টানি ৰখাই দিয়ে।

ৰেলৱেৰ কৰ্মচাৰীৰ লগতে ৰেল চালক আৰু গাৰ্ডকো এই প্ৰচণ্ড শব্দৰ বিষয়ে অৱগত কৰা হয়। পিছত দেখা গ’ল যে এছ-১১ কোঠাটোৰ এটা চকা ফাটি গৈছে। লগে লগে চকাটো সলনি কৰা হ’ল। তাৰ পিছতে ৰেলখনৰ যাত্ৰা পুনৰ আৰম্ভ হয়। তেওঁলোকে যাত্ৰীসকলে শিকলি টানি ৰে’লখন ৰখাই নিদিলে এটা বৃহৎ দুৰ্ঘটনা হ’ব পাৰে।

Related Articles