চাৰি বছৰৰ পাছত মুম্বাইৰ কনজিউমাৰ আদালতে কেব চালকজনক দোষী সাব্যস্ত কৰি মহিলাগৰাকীক ক্ষতিপূৰণ হিচাপে ২০ হাজাৰ টকা দিবলৈ নিৰ্দেশ দিয়ে।
মুম্বাইৰ কনজিউমাৰ আদালতে এগৰাকী মহিলা যাত্ৰীক উন্নত সা-সুবিধা প্ৰদান নকৰাৰ বাবে কেব সেৱা প্ৰদানকাৰীক ২০ হাজাৰ টকাৰ জৰিমনা বিহিছে। উবেৰ ইণ্ডিয়াৰ চালক আৱেদনকাৰী অধিবক্তা কবিতা শৰ্মাৰ বাবে পলম হোৱাৰ বাবে ২০১৮ চনৰ ১২ জুনত মুম্বাই বিমানবন্দৰৰ পৰা মুম্বাইৰ পৰা চেন্নাইলৈ যোৱা বিমানখন বাদ পৰিল। ইয়াৰ পিছতে কবিতাই উবেৰ ইণ্ডিয়াৰ বিৰুদ্ধে থানে অতিৰিক্ত জিলা গ্ৰাহক বিবাদ নিৰাময় আয়োগত এজাহাৰ দাখিল কৰি কোম্পানীটোৰ পৰা আইনী খৰচ আৰু বিমানৰ টিকটৰ খৰচকে ধৰি মুঠ ৪.৭৭ লাখ টকা ক্ষতিপূৰণৰ দাবী জনায়।
ইণ্ডিয়ান এক্সপ্ৰেছত প্ৰকাশিত এক বাতৰি অনুসৰি, তেওঁৰ এজাহাৰত মহিলাগৰাকীয়ে কয় যে ঘটনাৰ দিনটোত এখন সভাত অংশগ্ৰহণ কৰিবলৈ মুম্বাইৰ পৰা চেন্নাইলৈ যাবলগীয়া হৈছিল। সন্ধিয়া ৫.৫০ বজাত মুম্বাই বিমানবন্দৰৰ পৰা তেওঁৰ বিমান আছিল। বিমানবন্দৰ পাবলৈ তেওঁ বিয়লি ৩.২৯ বজাত এখন উবেৰ কেব বুকিং কৰিছিল যদিও ১৪ মিনিট বুকিং কৰাৰ পিছতো কেবখনৰ চালকে তেওঁক নিবলৈ কেবখন ষ্টাৰ্ট নকৰিলে। তাই বাৰে বাৰে তাক ফোন কৰি থাকিল।
মহিলাগৰাকীয়ে অভিযোগ কৰে যে কেব বুকিং কৰাৰ পিছতো চালকজনে কাৰোবাৰ লগত কথা পাতি থাকিল আৰু কথা-বতৰা শেষ হোৱাৰ পিছতহে ড্ৰাইভ আৰম্ভ কৰে। মহিলাগৰাকীয়ে আৰু কয় যে তেওঁক তুলি লোৱাৰ পিছত চালকজনেও তেওঁৰ গাড়ীত ইন্ধন এটা ঠাইত ভৰাইছিল, যাৰ বাবে তেওঁৰ প্ৰেমৰ সম্পৰ্ক ১৫ৰ পৰা ২০ মিনিটলৈকে বেয়া হৈ পৰে আৰু অৱশেষত তেওঁ সন্ধিয়া ৫.২৩ বজাত বিমানবন্দৰত উপস্থিত হৈ বিমানখন হেৰুৱাই পেলায়।