প্ৰৱঞ্চনাৰ ভুক্তভোগী যশস্বী শৰ্মাই দাবী কৰিছে যে তেওঁৰ ওচৰত লেপটপৰ পৰিৱৰ্তে ঘড়ীচাবোন বিতৰণৰ চিচিটিভি প্ৰমাণ আছে। তেওঁ এই প্ৰমাণবোৰ কোম্পানীক দেখুৱাইছিল কিন্তু কোনো ব্যৱস্থা লোৱা হোৱা নাছিল। ই-কমাৰ্চ ৱেবছাইট এটাৰ পৰা বজাৰ কৰাটো পুনৰ গ্ৰাহকৰ সৈতে এক খেল হৈ পৰিছে। এই ব্যক্তিজনে অনলাইনত এটা লেপটপ অৰ্ডাৰ দিছিল, কিন্তু ডেলিভাৰী কৰা ঘড়ীটো আছিল চাবোনৰ বাকচ। কেৱল এয়াই নহয়, যেতিয়া তেওঁ কোম্পানীৰ ওচৰত অভিযোগ কৰিছিল, তেওঁক ‘নো ৰিটাৰ্ণ পলিচী’ বুলি উল্লেখ কৰি কোনো পদক্ষেপ ল’বলৈ অস্বীকাৰ কৰা হৈছিল। মনত ৰাখিব যে অনলাইন বজাৰত প্ৰৱঞ্চনাৰ ঘটনাঅতীতত বহুবাৰ প্ৰতিবেদিত হৈছে।
আইআইএমৰ স্নাতক যশস্বি শৰ্মাই লিংকডইনত এটা পোষ্ট লিখি এই ঘটনাৰ বিষয়ে অৱগত কৰিছে। তেওঁ কৈছিল যে ফ্লিপকাৰ্টৰ ‘বিগ বিলিয়ন ডেজ চেল’ৰ সময়ত, তেওঁ এটা লেপটপ অৰ্ডাৰ কৰিছিল, কিন্তু তাৰ সলনি তেওঁ ঘড়ী ডিটাৰ্জেণ্টৰ পেকেট পাইছিল। যেতিয়া শৰ্মাই ফ্লিপকাৰ্টগ্ৰাহক সেৱাৰ ওচৰত অভিযোগ কৰিছিল, বিষয়াসকলে তেওঁলোকৰ ভুল স্বীকাৰ কৰিবলৈ অস্বীকাৰ কৰিছিল।
গ্ৰাহকে কৈছিল – এই ভুলটো প্ৰাপ্ত কৰোঁতে হৈছিল
যশস্বী শৰ্মাই দাবী কৰিছে যে তেওঁৰ ওচৰত লেপটপৰ সলনি ঘড়ীচাবোন বিতৰণৰ চিচিটিভি প্ৰমাণ আছে। তেওঁ এই প্ৰমাণবোৰ কোম্পানীক দেখুৱাইছিল কিন্তু কোনো ব্যৱস্থা লোৱা হোৱা নাছিল। তেওঁ কৈছিল যে তেওঁৰ দেউতাকেও ডেলিভাৰী লৰা পৰা পেকেজটো লোৱাৰ সময়ত ভুল কৰিছিল। সঁচাকৈয়ে, তেওঁ মুক্ত বাকচ বিতৰণৰ বিষয়ে অৱগত নাছিল। ইয়াৰ অধীনত, গ্ৰাহকে পেকেজটো ডেলিভাৰী এজেণ্টৰ সন্মুখত খুলিব লাগিব আৰু সন্তুষ্ট হোৱাৰ পিছত অ’টিপিক ক’ব লাগিব।