“শক্তি শুল্কৰ সৈতে জড়িত কোনো অভিযোগ পাইছেনে? আপোনাৰ প্ৰশ্নসমূহ CMO লৈ প্ৰেৰণ কৰক”-মুখ্যমন্ত্ৰী

গ্ৰাহকে তেওঁলোকৰ বিদ্যুৎ বিলৰ তাৰতম্যৰ প্ৰতি উদ্বেগ প্ৰকাশ কৰাৰ পৰিপ্ৰেক্ষিতত দেওবাৰে মুখ্যমন্ত্ৰী ড° হিমন্ত বিশ্ব শৰ্মাই গ্ৰাহকসকলক তেওঁলোকৰ অভিযোগ পোনপটীয়াকৈ তেওঁৰ কাৰ্যালয়লৈ প্ৰেৰণ কৰিবলৈ আহ্বান জনায়।

মুখ্যমন্ত্ৰী শৰ্মাই জনাইছে যে এই পৰ্যন্ত তেওঁ গ্ৰাহকৰ পৰা ৬০টা অভিযোগ লাভ কৰিছে ইয়াৰে ৫৭টা অভিযোগ সমাধান হৈছে।

টুইটাৰত তেওঁ কয়, “শেহতীয়াকৈ সংবাদ মাধ্যমত ব্যাপকভাৱে প্ৰকাশ পোৱা কভাৰেজৰ পোহৰত বিদ্যুৎ শুল্কৰ ভুলৰ বাবে আমাৰ মূল্যৱান গ্ৰাহকসকলৰ দুখ-কষ্টৰ ওপৰত আলোকপাত কৰা হৈছে, মই অনুৰোধ কৰিছো যে অভিযোগ পোনপটীয়াকৈ মোৰ কাৰ্যালয়লৈ প্ৰেৰণ কৰা হওক। আমি মাত্ৰ ৬০টা অভিযোগহে পাইছো, ইয়াৰে আমি এতিয়ালৈকে ৫৭টা অভিযোগ সফলতাৰে সমাধান কৰিছো।”

বিগত মাহত মুখ্যমন্ত্ৰী শৰ্মাই অসম শক্তি বিতৰণ কোম্পানী লিমিটেডৰ এজন গ্ৰাহকক উত্তৰ দিছিল, পিছৰজনে ২০২৩ চনৰ জুন মাহৰ বাবে লাভ কৰা ৪৪ হাজাৰ টকাৰ বিদ্যুৎ বিলৰ অভিযোগ উত্থাপন কৰিছিল।

Related Articles