চলমান খানতকৈ অধিক মাচুল আদায় ৰ ক্ষেত্ৰত মাধুৰী দীক্ষিতঃ মাধুৰী দীক্ষিত আৰু চলমান খান অভিনীত ‘হাম আপকে হে কৌন’ ১৯৯৪ চনত মুক্তি লাভ কৰিছিল। আজিও, এই চলচ্চিত্ৰখন মানুহৰ প্ৰিয় চলচ্চিত্ৰৰ তালিকাত অন্তৰ্ভুক্ত কৰা হৈছে। এইটো চলমান আৰু মাধুৰীৰ কেৰিয়াৰৰ আটাইতকৈ ডাঙৰ ব্লকবাষ্টাৰ। সংবাদ মাধ্যমৰ বাতৰি অনুসৰি, মাধুৰী দীক্ষিতে এই ছবিখনৰ বাবে চলমান খানতকৈ অধিক মাচুল লাভ কৰিছিল।
মাধুৰীয়ে তাইৰ নীৰৱতা ভংগ কৰে
অনুপম খেৰ শ্ব’ত, যেতিয়া অভিনেতাজনে কথোপকথনৰ সময়ত মাধুৰী দীক্ষিতক কৈছিল যে ‘হম আপকে হে কৌন’ত, তেওঁ চলমানতকৈ অধিক মাচুল পাইছিল বুলি উৰাবাতৰি আছে। তাৰ পিছত তাইৰ ডাঙৰ হাঁহিৰে অভিনেত্ৰীগৰাকীয়ে উত্তৰ দিছিল, “ঠিক আছে, যদি এই বস্তুটো চলি আছে, তেন্তে আগবাঢ়ি যাওক। যদি মানুহে সেইটো বিশ্বাস কৰে, তেন্তে সেয়া হওঁক।”পৰিচালক সূৰজ বৰজাতিয়াৰ ‘হাম আপকে হে কৌন’ ১৯৯৪ চনৰ আটাইতকৈ ডাঙৰ ব্লকবাষ্টাৰআছিল।
চলমান আৰু মাধুৰীৰ উপৰিও পাৰিবাৰিক চলচ্চিত্ৰখনত ৰেণুকা শ্বাহানে, মোহনীশ বেহল, ৰীমা লাগু, আলোক নাথ আৰু অনুপম খেৰে গুৰুত্বপূৰ্ণ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছিল। আমি আপোনাক কওঁ যে মাধুৰীয়ে ১৯৮৪ চনত ‘অবোধ’ চলচ্চিত্ৰৰ দ্বাৰা আত্মপ্ৰকাশ কৰিছিল। অৱশ্যে, তেওঁ ১৯৮৮ চনৰ ছবি ‘তেজাব’ৰ পৰা স্বীকৃতি লাভ কৰে য’ত অনিল কাপুৰেও মুখ্য চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছিল। তেবাজ’ সেই বছৰৰ সৰ্বাধিক উপাৰ্জনকাৰী চলচ্চিত্ৰ আছিল। ইয়াৰ উপৰিও, ছবিখনত মাধুৰীৰ জনপ্ৰিয় নৃত্য সংখ্যা ‘এক দো তিন’ও দৰ্শকে ভাল পাইছিল।