আটাইতকৈ শেহতীয়া চৰকাৰী পৰিসংখ্যাই দেখুৱাইছে যে 2018 আৰু 2020 চনৰ ভিতৰত, গাঁতৰ ফলত হোৱা পথ দুৰ্ঘটনাৰ ফলত 5,626 জন লোকৰ মৃত্যু হৈছিল।পথ পৰিবহণ আৰু ঘাইপথ মন্ত্ৰালয়ৰ তথ্য অনুসৰি, 2018, 2019 আৰু 2020 চনত গাঁতৰ ফলত হোৱা পথ দুৰ্ঘটনাত হোৱা মৃত্যুৰ মুঠ সংখ্যা আছিল ক্ৰমান্বয়ে 2,015, 2,140 আৰু 1,471।
কিয়নো এনে ৰাস্তাবোৰ পৰিভ্ৰমণ কৰাৰ বাবে দক্ষতা, অতিৰিক্ত সাৱধানতা আৰু সতৰ্কতাৰ প্ৰয়োজন হয়, তেওঁলোকৰ প্ৰায়ে আকস্মিক বেঁকা, গাঁত আৰু থিয় পাহাৰৰ দৰে বিশেষত্ব থাকে যি ৰাস্তাবোৰ দুৰ্ঘটনাপ্ৰৱণ কৰি তোলে।শেহতীয়াকৈ, পথ পৰিবহণ আৰু ঘাইপথ মন্ত্ৰী নীতিন গাডকাৰীয়ে কৈছিল যে মন্ত্ৰালয়ে শিক্ষা, অভিযান্ত্ৰিক (পথ আৰু বাহন দুয়োটা), প্ৰৱৰ্তন আৰু জৰুৰীকালীন যত্নৰ ওপৰত আধাৰিত কৰি পথ সুৰক্ষাৰ সমস্যাসমাধানৰ বাবে এক বহুমুখী ৰণনীতি প্ৰস্তুত কৰিছে।
মন্ত্ৰীগৰাকীয়ে কয় যে পথ দুৰ্ঘটনাত কেইবাটাও কাৰকে অৰিহণা যোগায়, যাৰ ভিতৰত আছে বাহনৰ ডিজাইন, বিপদজনক ড্ৰাইভিং, চেল ফোনব্যৱহাৰ, সুৰাপান কৰি বা ড্ৰাগছ বা সুৰাৰ প্ৰভাৱত গাড়ী চলোৱা, অত্যাধিক বোজা বাহন, বাহনৰ স্থিতি, আৰু বেয়া পোহৰৰ স্থিতি।তেওঁ উল্লেখ কৰিছিল যে অন্যান্য কাৰণবোৰ আছিল ৰঙা সংকেত চলাই থকা, অতিক্ৰম কৰা, পৌৰ কৰ্তৃপক্ষক অৱহেলা কৰা, বতৰ, চালকৰ ত্ৰুটি, ৰাস্তাৰ ভুল ফালে গাড়ী চলোৱা, পথ ৰক্ষণাবেক্ষণত অভাৱ, গাড়ী ৰক্ষণাবেক্ষণত ত্ৰুটি, চাইকেল চলোৱাত্ৰুটি, আৰু পথচাৰীৰ ত্ৰুটি।
ৰাষ্ট্ৰীয় ঘাইপথসমূহত ক’লা দাগ (দুৰ্ঘটনাপ্ৰৱণ স্থান) চিনাক্ত কৰণ আৰু সংশোধনক উচ্চ অগ্ৰাধিকাৰ দিয়া হৈছে, শ্ৰী গাডকাৰীয়ে কয় যে পৰিকল্পনা পৰ্যায়ত পথ সুৰক্ষাক পথ ৰচনাৰ এক অবিচ্ছেদ্য অংশ কৰি তোলা হৈছে।