একেলগে কাম কৰিবলৈ সাঁজু নীতি আয়োগ আৰু বিশ্ব বেংকে

নীতি আয়োগ আৰু বিশ্ব বেংকে বৈদ্যুতিক বাহনৰ দ্ৰুত আৰু সহজ বিত্তীয় যোগানৰ বাবে একেলগে কাম কৰি আছে। দুয়োটা প্ৰতিষ্ঠানে ৩০০ নিযুত ডলাৰৰ ‘First Loss Risk Sharing Instrument’, স্থাপন কৰিছে,যাৰ প্ৰ’গ্ৰাম মেনেজাৰ হিচাপে ভাৰতীয় ষ্টেট বেঙ্ক (এছবিআই) আছে। এই সুবিধাটোৱে EV -ৰ বাবে প্ৰায় ১.৫ বিলিয়ন ডলাৰ বিত্তীয় সংগ্ৰহ কৰিব বিচাৰিব।

এই সঁজুলিটোৱে এক হেজিং প্ৰণালী হিচাপে কাম কৰিব, ইভি ক্ৰয়ৰ ক্ষেত্ৰত ঋণ পৰিশোধ নকৰাৰ ক্ষেত্ৰত বেঙ্কবোৰে প্ৰৱেশ কৰিব, আৰু ইভিৰ বাবে বিত্তীয় ব্যয় ১০-১২% হ্ৰাস কৰিব বুলি আশা কৰা হৈছে, নীতি আয়োগৰ মুখ্য কাৰ্যবাহী বিষয়া অমিতাভ কান্তে ET -ক জনায়।

৩০০ নিযুত ডলাৰৰ বিপদাশংকা ভাগ-বতৰা সঁজুলিটো এছ.বি.আই.-ৰ সৈতে প্ৰতিষ্ঠানিক ৰূপ দিয়া হ’ব, আৰু সকলো বিত্তীয় প্ৰতিষ্ঠানৰ বাবে প্ৰথম লোকচানৰ সঁজুলি হিচাপে প্ৰৱেশ কৰাৰ বাবে পুঁজি উপলব্ধ হ’ব বুলি কান্তে কয়।

বৈদ্যুতিক দুচকীয়া বাহন আৰু বৈদ্যুতিক ৩ চকীয়া বাহনৰ বাবে বৰ্তমানৰ সূতৰ হাৰ ২০-২৫%ৰ ভিতৰত আছে। সেয়া ১০-১২% লৈ হ্ৰাস হোৱাৰ সম্ভাৱনা আছে।

EV -ৰ এতিয়াও এক শক্তিশালী পুনৰ বিক্ৰী বজাৰ নাই, যাৰ ফলত বেঙ্কবোৰে ইয়াৰ অৱশিষ্ট মূল্য নিৰ্ণয় কৰা কঠিন হৈ পৰে। ইয়াৰ ফলত ICE বাহনৰ তুলনাত EV -ৰ বাবে বিত্তীয় ব্যয় অধিক হৈছে।

বেঙ্কবোৰে লগতে কয় যে তেওঁলোকে আগতে ই-ৰিক্সাবোৰৰ বাবে অত্যাধিক সফল হোৱা নাই। “বিত্তীয় প্ৰতিষ্ঠানবোৰে ডিফল্টৰ ক্ষেত্ৰত লোকচান বহন কৰিব লগা হৈছিল কিয়নো তেওঁলোকৰ অৱশিষ্ট মূল্য কম আছিল,” বুলিও কান্তে কয়।

Related Articles