প্ৰতি বছৰে কিয় ৰাৱণৰ দশমুণ্ড জ্বলোৱা হয় অৰ্জুন ৰামপালে কি ক’লে এই সন্দৰ্ভত জানিলে আচৰিত হ’ব…

আদিপুৰুষ ছবিখনত চাইফ আলী খানৰ ৰাভা-লুক দেখি বহু লোক স্তম্ভিত আৰু খং উঠিছে। হনুমানজীৰ এই চাৱনিয়েও বহুতকে ক্ষুব্ধ কৰিছে। দশেহৰ লগত এইবোৰ আলোচনা তীব্ৰতৰ হৈ পৰে। হিন্দী চিনেমাৰ পৰ্দাত ৰাৱণ আবিৰ্ভাৱ হৈ সকলো ৰূপত জ্বলি উঠিছে। কিন্তু অৰ্জুন ৰামপালৰ ৰা.এটা চৰিত্ৰ আৰু সংলাপবোৰ প্ৰায়ে দ্ছেহৰাত মনত পৰে।দচেহৰা ৰাৱন ইন ফিল্ম: দছেহৰাত প্ৰতি বছৰে মানুহে ৰাৱণৰ প্ৰতিমূৰ্তি জ্বলাই দিয়ে, তথাপিও হৃদয়ত ক’ৰবাত তেওঁৰ প্ৰতি সন্মান আছে। মানুহে ৰাৱণ দাহ কৰাৰ লগে লগেও মনত পেলাইছে যে শাস্ত্ৰত তেওঁক ব্ৰাহ্মণ বুলি বৰ্ণনা কৰা হৈছে আৰু তেওঁ এজন মহান পণ্ডিত আৰু শিৱৰ ভক্ত আছিল। এই কাৰণেই দুদিন পূৰ্বে আদিপুৰুষ চলচ্চিত্ৰৰ টিজাৰ মুক্তি পোৱাৰ পিছত ৰাৱণক যথাযথভাৱে চিত্ৰিত নকৰাৰ বাবেই বহুতে ক্ষুব্ধ হৈ পৰিছে। এই ছবিখনত চাইফ আলী খানে এই চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছে আৰু বহুতে আপত্তি কৰিছে যে পৰিচালক ওম ৰাউতে দিয়া দাড়িযুক্ত লুক ইছলামিক। এনে নহয় যে হিন্দী চিনেমাৰ পৰ্দাত প্ৰথমবাৰৰ বাবে ৰাৱণক প্ৰদৰ্শন কৰা হৈছে। সকলো অভিনেতাই ৰাৱণৰ চৰিত্ৰত অভিনয় কৰিছে আৰু শ শ ছবিত ৰাৱণ দহন প্ৰদৰ্শিত হৈছে।

যিজনে মনৰ পৰা ৰাৱণক উলিয়াই আনিছিল…
ৰাজ কাপুৰৰ ছলিয়াৰ পৰা আৰম্ভ কৰি ৰাকেশ ওম প্ৰকাশ মেহৰাৰ ৰং দে বসন্তী আৰু দিল্লী-৬লৈকে ৰাৱণ দাহনৰ বিশেষ দৃশ্য আছিল। পৰিচালক আশুতোষ গোৱাৰীকে ৰামলীলা আৰু ৰাৱণ দাহনক দেখুৱাইছিল স্বদেছ ছবিত, য’ত সীতা বাণী গায়ত্ৰী যোশীয়ে অশোক ভাতিকাত ‘পাল পাল হায় ভাৰী’ গীতটো গোৱা দেখা গৈছে।এই গীতটোত শ্বাহৰুখ খানে গাইছে, ‘মন ছে ৰাৱণ জো নিকে , ৰাম মনত আছে।’ গীতটি লিখিছিল জাভেদ আখতাৰে। কিন্তু যোৱা কেইটামান দশকত ৰাৱণৰ সংলাপ হৈ পৰা ব্যক্তিজন, যাৰ সংলাপ ৰাইজে স্মৰণ কৰি আহিছে, তেওঁ হৈছে ৰা.ৱান ছবিখনৰ অৰ্জুন ৰামপাল।

অৰ্জুন ৰামপাল পৰিচালক অনুভ সিনহাৰ ৰা.ৱানত খলনায়ক অৰ্থাৎ ৰা.ৱান হৈ পৰিল। তেওঁ এটা ভিডিঅ’ গেমৰ চৰিত্ৰ, যি জীৱিত অৱস্থাত পৰ্দাৰ পৰা ওলাই আহে। ৰা.ৱান নামৰ এই ৰবটিক খলনায়কজন ইংলেণ্ডৰ পৰা ভাৰতলৈ আহে এজন সৰু ল’ৰাৰ সন্ধানত কাৰণ তেওঁক হত্যা কৰিব বিচাৰিছে। শিশুটিক বিচাৰি ফুৰি থাকোঁতে ৰা.ৱান অৰ্থাৎ অৰ্জুন ৰামপালে গম পায় যে তেওঁৰ নামৰ এটা চৰিত্ৰ হিন্দুস্তান আৰু তেওঁৰ প্ৰতিমূৰ্তি প্ৰতি বছৰে জ্বলি উঠে, ৰা.এজনে কয়, ‘আপুনি প্ৰতি বছৰে ৰাৱণক হত্যা কৰে কাৰণ আপুনি জ্বলি যায়, কাৰণ আপুনি তেওঁক জানে কেতিয়াও মৰি নাযায়।’ সংলাপৰ লগতে ৰাৱণৰ জ্বলি থকা প্ৰতিমূৰ্তিখনৰ মাজৰ পৰা অৰ্জুন ৰামপাল দেখা দিয়ে আৰু পৰ্দাত দহ মূৰ পিছফালে জ্বলি থকা ৰাৱণ দেখা যায়।

Related Articles