টেক জায়ান্ট গুগলে ঘোষণা কৰিছে যে তেওঁলোকে ইউটিউব পাৰ্টনাৰ প্ৰগ্ৰেম (ৱাইপিপি)ৰ চৰ্তসমূহ পুনৰ্গঠন কৰি ‘শ্বৰ্টছ মনিটাইজেচন মডিউল’ৰ দৰে নতুন মডিউল অন্তৰ্ভুক্ত কৰিছে, যিয়ে সৃষ্টিকৰ্তাসকলক ভিডিঅ’-শ্বেয়াৰিং প্লেটফৰ্মত ১ ফেব্ৰুৱাৰীৰ পৰা শ্বৰ্টছত বিজ্ঞাপনৰ ৰাজহ আৰম্ভ কৰিবলৈ অনুমতি দিয়ে।
নতুন মডিউলসমূহে সৃষ্টিকৰ্তাসকলক তেওঁলোকৰ কন্টেন্টৰ পৰা উপাৰ্জন কৰিব পৰা উপায়সমূহৰ ক্ষেত্ৰত অধিক নমনীয়তা প্ৰদান কৰে বুলি টেক জায়ান্টটোৱে এটা সমৰ্থন পৃষ্ঠাত কয়।
“বেচ চৰ্ত স্বাক্ষৰ কৰাৰ পিছত, যিবোৰ প্লেটফৰ্মত মুদ্ৰাকৰণ কৰিব বিচৰা সকলো সৃষ্টিকৰ্তাৰ বাবে মূল চুক্তিৰ চৰ্ত, সৃষ্টিকৰ্তাসকলে উপাৰ্জনৰ সুযোগ মুকলি কৰিবলৈ চুক্তি মডিউলৰ পৰা বাছি ল’ব পাৰে।”
নতুন মডিউলসমূহৰ ভিতৰত আছে ‘ৱাচ পেজ মনিটাইজেচন মডিউল’, ‘শ্বৰ্টছ মনিটাইজেচন মডিউল’ আৰু ‘কমাৰ্চ প্ৰডাক্ট এডেণ্ডাম’।
ব্যৱহাৰকাৰীসকলে ৱাচ পেজত চোৱা লং-ফৰ্ম বা লাইভ-ষ্ট্ৰীমিং ভিডিঅ’ত বিজ্ঞাপন আৰু ইউটিউব প্ৰিমিয়াম ৰাজহ আদায় কৰিবলৈ ৱাচ পেজ মনিটাইজেচন মডিউল গ্ৰহণ কৰিব লাগিব।
কোম্পানীটোৱে কয় যে শ্বৰ্টছ মনিটাইজেচন মডিউলে আপোনাৰ চেনেলে শ্বৰ্টছ ফিডত ভিডিঅ’ৰ মাজত চোৱা বিজ্ঞাপনৰ পৰা ৰাজহ ভাগ-বতৰা কৰিবলৈ অনুমতি দিয়ে।
যদি ব্যৱহাৰকাৰীসকলে ইতিমধ্যে ‘কমাৰ্চ প্ৰডাক্ট এডেণ্ডাম’ গ্ৰহণ কৰিছে যিয়ে ফেন ফাণ্ডিং বৈশিষ্ট্যৰ শৃংখলা আনলক কৰে, তেন্তে তেওঁলোকে ইয়াৰ চৰ্তসমূহ পুনৰ গ্ৰহণ কৰাৰ প্ৰয়োজন নহ’ব।
সকলো ব্যৱহাৰকাৰীয়ে নতুন YPP চৰ্তসমূহ পৰ্যালোচনা আৰু বুজিব লাগিব কাৰণ “YPPত যোগদান বা থাকিবলৈ ভিত্তি চৰ্তসমূহ গ্ৰহণ কৰাটো প্ৰয়োজনীয়।”
গুগলে কয় যে ইউটিউব পাৰ্টনাৰ প্ৰগ্ৰেমত থাকিবলৈ আৰু ইউটিউবত মুদ্ৰাকৰণ অব্যাহত ৰাখিবলৈ সকলো মুদ্ৰাকৰণ অংশীদাৰে ২০২৩ চনৰ ১০ জুলাইলৈকে নতুন চৰ্তসমূহ পৰ্যালোচনা আৰু গ্ৰহণ কৰিবলৈ সময় পাব।
যদি ব্যৱহাৰকাৰীসকলে সেই তাৰিখৰ ভিতৰত ভিত্তি চৰ্তসমূহ গ্ৰহণ নকৰে, তেন্তে তেওঁলোকৰ চেনেলটো YPP ৰ পৰা আঁতৰোৱা হ’ব আৰু তেওঁলোকৰ মুদ্ৰাকৰণ চুক্তি বন্ধ কৰা হ’ব।